Onze langdurige klant- en werkrelaties en sociale betrokkenheid bewijzen dat we op alle fronten voor de lange termijn gaan. Eigenlijk doen we dat al sinds onze start in 1932.
Het besef dat je klanten vooral vooruit helpt als je ideeën aandraagt die ze zelf niet hadden kunnen bedenken – simpelweg omdat transport en warehousing niet hun core business is – heeft ook onszelf altijd vooruitgeholpen. Sterker nog: het heeft ons in Noord Nederland de koppositie opgeleverd en een zeer gezonde financiële basis.
Dat we vasthouden aan onze eigen overtuigingen en mentaliteit zal ook voor de toekomst de doorslaggevende succesfactor zijn. Het nuchter en zonder poeha vertalen van klantambities in pragmatische en betrouwbare, betaalbare oplossingen: daarmee helpen we u graag vooruit.
Continuïteit, klantgerichtheid, betrokkenheid, integriteit (of betrouwbaarheid) en korte lijnen staan centraal in onze dienstverlening. Het zijn kernwaarden in onze dagelijkse bedrijfsvoering waardoor u kunt rekenen op:
- flexibiliteit
- effectiviteit en nakomen van afspraken
- soliditeit en betrouwbaarheid
- een breed tailormade totaalpakket van logistieke diensten
- kwaliteit van mensen en dienstverlening
- een professionele uitstraling, ook richting úw klanten